Alla inlägg den 25 april 2008

Av Lotta - 25 april 2008 23:18

Ibland fyndar man på olika ställen - har hittat en del på rea hos Panduro.

Kommit över en del dekorationsfigurer, som jag ville göra något med.

Ville hålla korten ganska enkla, så jag valde att bara limma dem på enfärgat papper. För att det skulle synas valde jag ett svart kort som grund.

För att göra det lite mer intressant och roligt, skrev jag sångtext på korten - här valde jag barnsånger...


 

Av Lotta - 25 april 2008 15:20

Nu är det helg!

Skulle behöva göra några gratulationskort. Brukar göra några stycken, så man har några på lager...Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på lite olika gratulationskort som jag har gjort tidigare.

Här är en blandad kompott av lite olika allmänna gratulationskort...

 


 

 


  


 

Men det är inte bara allmänna kort, utan ibland blir de mer personliga...

  


 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards