Alla inlägg den 27 april 2008

Av Lotta - 27 april 2008 21:30

Har varit ute hela dagen. Till största del har vi försökt av städa i trädgården, rensat ogräs, sått lite (skulle gjorts för någon helg sedan), klippat det för långa gräset - sånt som hör till. Dottern har plockat maskrosor och sorterat stenar samt kastat rötter som jag grävt upp.

Det känns i hela kroppen att man varit aktiv.


Tänkte jag skulle visa mitt bokalbum med olika citat som hör läsning och skrivning till.

Jag har i stort sett ritat dekorationerna själv som ramar in citaten.

Utsidan:

 Om läslust för en läslus...



 


 Naturligtvis får jag ha något att öppna i albumet.

Sista uppslaget innehåller både en journal samt ett bokmärke som man kan ta loss (efter inspiration från bokmärkekorten)

... och när de båda öppnas ser det ut så här:


appropå läslust -  tror jag ska avsluta kvällen med min bok jag läser...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards