Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Lotta - 8 juni 2008 18:11

Nu är jag tillbaka!!!

Det är en hektisk tid nu - slutbetyg och även terminsbetyg... Har varit en hel del rättande som varvas med olika festligheter.

Tiden har inte riktigt räckt till.


I mitt sista inlägg visade jag mitt bidrag till en 3D-utmaning som jag skulle delta i - jag vann!!!

Så himlans roligt - tack till alla som rästade på mig!


Dottern fyller snart 2, så det vankas kalas. Idag la jag 14 inbjudningskort på lådan. För enkelhetens skull gjorde jag dem likadana.

 Så här blev dem...

 "Fint mamma" var dotterns kommentar, så jag antar att de blev godkända...


Idag har det badats i poolen (dotterns)  i trädgården och vi har varit en runda vid stranden och lekt i sanden och svalkat kroppsdelar  i havet.


Ha en fortsatt varm skön sommarkväll och hoppas att ni får en bra start på den nya veckan som kommer...


Ovido - Quiz & Flashcards