Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Lotta - 23 juni 2008 16:21

Hej!

Nu var det ett tag sedans igen...

Det har varit en hektisk vecka som vi lämnat bakom oss.


Igår var det kalas för släkten för dottern. Vi var 21 st och det var trevligt. För en vecka sedan blev vi faktiskt ytterligare en i släkten - en påg!


I lördagsnatt gjorde jag färdigt inbjudningskorten till mitt eget kalas - för de närmst sörjande(?). Det blev 11 st inbjudningskort - återkommer med dem när jag hunnit fotograferat dem.


För en tid sedan skrev jag att jag hade anmält mig till en receptswap inför midsommar. Jag gjorde 2 olika recept (mat och drink), vart recept gånger 8 st. Nu har jag fått tillbaka dem samt 7 st nya recept för varje kategori.

Så här ser mina receptkort ut som jag gjorde:

Drinkreceptet - Mojito, en enligt mig väldigt bra sommardrink!


Sen var det receptet - sillatårta för min del...


och när man öppnar luckan får man redan på hur  man ska göra...


Det har precis slutat regna här och nu lyser solen igen - ska gå en runda med hund och dotter.

Ha´det så skönt så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards