Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Lotta - 25 juni 2008 23:41

Hej

Ikväll hann jag med att göra två olika babykort. När man har piska på ryggen...

Det är så mycket annat, samt att man är ute en del i sol och vind.


Bekanta till oss fick tvillingpojkar för inte så länge sedan - imorgon ska vi besöka dem, så ett kort är väl på sin plats tillsammans med presenten.

Så här blev deras kort:

Valde ett enkelt kort, dvs inget kort som man öppnar, utan hälsningen skrev jag inne i "kuvertet".

Valde även att inte ha någon text alls synlig.

De två små söta pojkarna kommer från Panduro och deras Tilda-serie. "I lööööv it!"


Och så själva hälsningen...


 I en låda hittade jag stickers från Anne Geddes som jag köpt för länge sedan...

Egentligen hade jag inte tänkt att det skulle vara någon figur tillsammans med hälsningen, men jag var tvungen att använda mig av dem.

En närbild på dem:




Som jag skrev i förgår fick släkten tillökning med en påg. Även till denna gosses föräldrar har jag gjort ett kort:

Klassiskt blått... men lite glittrigt papper som höjer effekten.


Upphöjda tags med "Grattis och lycka till!"...


...samt datum för när han föddes.


 Har inte  varit ledig jättelänge, men har redan tappa kontrollen på vilken dag det är...

Ha en fortsatt skön kväll och morgondag!

Ovido - Quiz & Flashcards