Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Lotta - 11 maj 2008 21:41

Vilken underbar dag - igen!!

Det har varit mycket trädgård idag. Den har blivit lite eftersatt efter det att dottern kom... Nu kan hon hjälpa till eller leka lite själv,så man hinner med lite iallafall.

Det har varit bad i den uppblåsbara poolen - flera gånger. Det är en höjdare!!! Hunden var dock mindre road...


Har även hunnit slutföra mina kort till morsdag.

Jag har lagt upp kortet tillmin mor iutmaningen som Svensk Scrapbooking håller-får se om det kan finnas någon chans till vinst. Det är så många duktiga scrappare på forumet...

Det är detta kort:

Har ritat begymnnelsebokstaven M för hand och sedan skurit ut det. itter dock fast med baksidan... Gjorde en egen stämpel (för hand) som skulle passa dagen.
Ville ha med klassiska "Mor är rar", så det tillsammans med året hamnade på små tags så får hänga fritt. En hÄngel får dekorera kortret (ska väl symbolisera mig...?)

 

 Såhär ser kortet ut när det öppnas. Hälsningen döljs av bokstaven så det syns först när kortet är öppet.

Till svärmor blev kortet så här:

Här är det en annan hÄngel och den ska väl symbolisera min man...

Har även använt ett annat papper på insidan.

Tillbutiken jag gör lite kort ibland blev det ett väldigt snarlit med det som svärmor ska få:

 

Ha en fortsatt skön kväll för er som fortarande är vakna...

Av Lotta - 11 maj 2008 08:08

Tttar runt en del på andras bloggar och får inspiration. När jag var inne på en fick jag se en liten underbar ask som jag "liftade".Hr är resultatet:




Ha en skön söndag i den härliga solen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards