Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Lotta - 28 maj 2008 23:30

Då var man igång med askar igen - var ett tag sedan sist (förra veckan gjorde jag ju en, kom jag just på...)


Denna ask har jag utgått från 2 mindre pappersark som jag har vikt och klistrat lite med. Lite större än en liten tändsticksask i storlek. Tänkte att man kan lägga något gott i den (gottegris som man är). Själv gillar jag choklad och glass, men det blir nog för kladdigt med glass...


Ovansidan, dekorerad med blommor och en tag med lite text


Valde två olika papper så det blir färgskillnader även när asken är stängd.


Öppen ser den ut så här:

Tom då jag inte hade något godis hemma (uppätit...?!)

Av Lotta - 28 maj 2008 20:26

Ibland vill man bara posta en kram och skicka iväg till någon som man saknar, vill pigga upp eller bara vill skicka en särksild hälsning till.


Har gjort några (två) kramkort med mina för mig nya hÄngla stämplar:

På det blåa försökta jag sätta bilden och bokstäverna så jag fick med så många hjärtan som möjligt.


Tack M@gs för det fina pappret!(det rutiga)

Fäste bandför att få lite liv i kortet. Från Kreativa Jenny fick jag idéen med att skära och på så sätt få ner bokstäverna i vagnen, så man får en känsla av att bokstäverna faktiskt är i vagnen.

Ovido - Quiz & Flashcards