Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Lotta - 14 maj 2008 00:25

Ja, då var det visst onsdag - ska strax ta och sova lite innan jag ger mig i kast med onsdagen.

Har suttit och rättat - har en del att beta av nu i slutet av terminen. Därför har jag inte hunnit med något pyssel ikväll...


Som jag nämnt tidigare gör jag lite inspirationspyssel till en butik.

Efter att varit runt på lite olika ställen, fastnade jag för ett kort som Ulrika hade gjort - "Two way open card". Med en del av materialet jag fått resp. införskaffat, tyckte jag att det var lämpligt att testa.

Detta blev resultatet:

Utsidan med texten, som jag handtextat. Kalkat kanterna. För att få mer händelse, valde jag även att fästa ett gem, format som ett hjärta. Ger även lite tyngd åt "öppningssidan"


 Man öppnar upp med den trianelformade sidan. Med första sidan öppnad, ser det ut så här. Valde att i detta fall hålla det helt rent - finns möjlighet för lite text....


Sedan är det dax att öppna den kvadratiska sidan. Har finnns plats för en längre hälsning eller ett stort HURRA! Det är väl klart att man har vimplarr till ett gratulationskort.


Så tills nästa gång - ha det så bra!!

Ovido - Quiz & Flashcards