Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Lotta - 17 maj 2008 00:02

Då är det fredagskväll - har tagit en paus i pysslandet. Har anmält mig till några receptswappar på forumet jag är med i (Svensk Scrapbooking). Har stansat ut drygt 100 bokstäver och figurer och har i stort sett limmat det på plats. Har knappt kommit halvvägs, men vad skoj det är...

Jag anmälde mig till två i all hast och jag har en massa idéer till den andra som jag ska sätta igång med sedan...  Får se om helgen räcker till!


Har även fått min första beställning på studentkort. Till en kollegas dotter som går ut. Ska även göra en ask hon kan få en liten present i.


Sen är det hög tid med att göra bjudningskorten till kalas... och avslutningskorten.


Har även gjort en liten "Pommes"ask (liten pommes på MC).

Så här blev den:

  

Valde att sätta en fjäril på handtaget för det såg så bart ut utan någoting på. Fäste handtaget med brads i två olika färger - mest för att jag hade lite svårt att bestämma mig för vilken färg jag skulle välja.


Fjärilar är från Artwork, blommor och "Happy birthday"-ovalen kommer från Crafty Bitz.


Ha en riktigt skön helg - kram på er alla!!! 


Ovido - Quiz & Flashcards